- Μια πρωτοποριακή εφαρμογή που συνδυάζει βίντεο και επαυξημένη πραγματικότητα για τη διδασκαλία της Ιστορίας αναπτύχθηκε με πρωτοβουλία της Α.Μ.Κ.Ε Αιγιναία και υλοποίηση με τη συνεργασία της […]
- Το πρόγραμμα ΔΙΑ.ΠΛΑ.Σ.Ι.Σ χρηματοδοτήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας προκειμένου να δημιουργήσει ένα εγχειρίδιο και δύο μελέτες περίπτωσης για τη διαχείριση πολιτιστικής κληρονομιάς από […]
- Το πρόγραμμα Integrural, με επικεφαλής τον Δήμο Φαρκαδόνας, ήταν ένα πρόγραμμα Erasmus+ KA2 VET με στόχο τη δημιουργία κόμβων εκπαίδευσης επιχειρηματιών της υπαίθρου (αγροτών, πολιτιστικών διαχειριστών, […]
- Ένα παιχνίδι με κάρτες, που παίζεται με τρεις διαφορετικούς τρόπους, συνοδευμένο από ένα βιβλίο για την Ελληνική Επανάσταση του 1821, προωθεί ένα νέο τρόπο αντίληψής της, […]
- Το πρόγραμμα Learnville (Learning Villages) στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου μικρών αγροτικών οικισμών της Ευρώπης, που μπορούν να μάθουν να συνεργάζονται, να αξιοποιούν το πολιτιστικό και […]
- Ο Ψηφιακός Επιμελητής Μικρών Μουσείων DigiSmALL σχεδιάστηκε από την Time Heritage και το Χώρο Καινοτομίας του ΓΑΒ LAB για να καλύψει τις ανάγκες των μικρών μουσείων […]
- Το πρόγραμμα Cult-rural+ είχε στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού Δικτύου για την αγροτική και πολιτιστική ανθεκτικότητα των αγροτικών περιοχών. Με επικεφαλής το Πανεπιστήμιο της Εξτραμαδούρα, εξερευνήσαμε […]
- Την περίοδο 2016-2018 υλοποιήσαμε, με επικεφαλής την Ε-trikala, το έργο Digital Educational Network for Cultural Projects’ Implementation and Direction, με στόχο την εκπαίδευση στελεχών δήμων και […]
- Website
- View website
Από τον Αύγουστο 2022 ως τον Φεβρουάριο 2024 συμμετείχαμε στην υλοποίηση του Ψηφιακού Ξεναγού για την Προσφυγική Αττική Digistoryteller. Μια μοναδική εφαρμογή για την εξερεύνηση της […]










